Delete life

ibland skulle det vara skönt att bara deleta någonting i livet. jävla skit som man bara inte orkar ta itu med, eller en jobbig person eller något. tänk att bara kunna ta bort händelser som man bara vill glömma, radera dom ur minnet och lixom låsas som om ingenting hänt? shit man, jag ska uppfina en sånn knapp. ehehhe, man får värsta ideér om man kollar på nobelmiddagen asså. det var nog det tråkigaste jag kollat på i hela mitt liv för övrigt. fast jag kände mig jävligt smart.
jag är smart (!) men jag känner mig inte så smart oftast. för alla bara trakasserar mig :(


annars idag var jag på någon rent allmän supertråkig vip julmiddag med jävla snobbar som drack rödvin istället för glögg för dom anser sig vara för fina antagligen. huvva!
men men, jag satt och käkade apelsin i typ 3 timmar. det var nice. tror jag åt 8 stycken, så nu kommer jag väll inte bli sjuk på ett jävligt bra tag. det är väll.. vet inte ens om det är posetivt eller negativt.


den där middagen var i alla fall på skansen. på nått superställe. så vi gick på julmarknaden när vi ändå var där. fifan vad tråkigt. fattar inte vad folk ser i att gå omkring bland kobajs och antika gubbar som säljer korv. MEN, en sak var det i alla fall. jag dricker ju typ inte te, eller jo, när jag är sjuk men det är inget jag dricker gärna och frivilligt om vi säger så. men mamma köpte något superte av någon tant med träskor för att hon var sjuk. sen när jag kom hem ba UÄÄÄÄ finns inget kaffe typ gråta så jag fick dricka te. det var typ gott :>

regina spektor - your honor

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback