flyttat

nu har jag flyttat folket! det är därför jag inte bloggat så mycket på ett tag, för vi har inte haft internet för jävla comhem har något allvarligt problem. tror det var klamydia. dom skulle typ bota det till efter jul.
men nu är jag hos mamma, ska vara här i några dagar över jul. så då blire blogga ffs!

sen var jag på ikea igår och kirrade julgranskulor och skit. och ikea är ju typ känt för att man ska montera ihop det mesta själv. men vafan man ska inte behöva montera ihop jävla julkulor själv? jag satt och knöt fast jävla snören som var typ 1 cm långa i världens minsta hål på dom där jävla julgranskulorna. det tog typ 2 timmar, plus att 3420976 stycken gick sönder. alltså ikea dra åt helvette. eller nej inte riktigt, ikea är bra, fast dom typ ber alla kunder att slava, säkert bara för att dom inte kan fixa hela grejer i fabriken. dom kanske borde renovera och riva ut alla ikea-tillverkar fabriker? det skulle sverige må bra av.

lars winnerbäck -  balladen om konsekvenser

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback