glad rammadan

idag är det jul. det suger lite för att det är så överskattat. vi kan låssas att det är rammadan, eftersom jag inte får uppleva det. då blir den här dagen genast mycket roligare :> jag fick inte så mycket julklappar i år, eftersom jag inte önskat mig så mycket, nästan ingenting till och med! (duktiga jag). fick i alla fall;

hörlurar

presentkort
oljefärger
2 små målardukar
3 penslar

kol-kritor
teckningsblock
teckningsbok
hudkräm
örhängen
peelingsten
klocka

mysigt. ehehe. typ de lilla jag önskade mig fick jag inte, yeah!  eller alla målarsaker hade jag önskat mig typ i födelsedagspresent, men det kanske räknas som något jag önskat mig endå?
sen ska jag tydligen få värsta överraskningen av pappa på tisdag. jag har redan fått en cykel av honom,
men min syrra som inte kan hålla käften säger att det har nått med den att göra :'o never mind.

för övrigt var det här den tråkigaste julen på länge. den var seg, det var LITE (?) mat, lite paket, tråkig tomte (inte för att han brukar vara rolig, men när det är morfar som inte kan göra ett jävla skit rätt, är det rätt så kul), tråkiga personer, "sitta kvar vid bordet i hundra år fast man inte äter"-för det inte fanns någon mat!?!?
ingen glögg, ingen risgrynsgröt, inga russin :(((((((( alltså? varför? är det jag som är stor eller är det julen som blivit mindre? kul var det inte i alla fall. jag är lite arg nu. så kanske inte ska skriva.

imorgon blire i alla fall att byta julklappar som jag inte vill ha och så ska jag shoppa för presentkortet + mina 500 spänn. woha. lite lyckligt. hejdå :(

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback