kirring

igår lixom jag använde mitt presentkort och mina cash va!
jag köpte en röd klänning, 10 storlekar förstor.
trodde det stod 34, inte 44 :( menmen, efter jul är man ju lite fetare än vanligt så det ska nog gå.
synd det hära att allt snyggt är mode nu, alltså lessen. hatar mode, det finns fan ingenting längre som inte anses som mode. man blir fan alldeles sne av allt modetjaffs och patetiska slutsatser om vad som är mode eller inte. i alla fall. sen kirrade jag snyggaste BHn för typ 40 spänn, yeah. och sen kirrade jag en fett med dyr kräm också. nu ska jag bli len och fläckfri som en barnrumpsjude. de ni va!? nvm, jag har fortfarande 555:- spänn kvar, så kan kirra lite mer kläder av det jag inte han köpa igår. nu ska jag pysa till världens underbaraste pojkvän. peace!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback