ARG

gud vad jag hatar blogg just nu. det laddar i hundra år, sen blir det värsta error och den loggar ut och jag vet inte vad. det blir extremt lite bloggande när det ska krångla, men jag antar att det inte bara är jag som har äckelproblem?

i alla fall, HUR I HELVETTETS JÄVLA FANSKAP KAN MAN VISA HOCKEY ISTÄLLET FÖR DHW!?!?!? hur många fler tittare har inte desperate housewifes på en skala lixom? kanske hockey har fler, jag vet inte. men jag lovar på korset (fint när jag inte är kristen osv) att det är mer värt att visa desperate housewifes än jävla hockey. hockey kan man fan gå och se gratis vart som helst, eller betala om man vill vara lite cool. men desperate hw ser man för fan en gång i veckan och man kan inte se det annars! sport tar fan över världen snart, lägg ner jävla sportfånar, vet ni varför det finns hockeyrinkar, simhallar, fotbollsplaner och golfbanor? för att ni ska ha någonstans att vara! låt alla tjejer sitta vid tv:n en gång i veckan och böga fan.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback