dagens

Dagens klädsel: vitt boxarlinne, grå kofta, dödskallehalsband + baggy/slitna jeans
Dagens mat: köttbullar och fullkornsmakaroner
Dagens roligaste: storhandla! (älskar att ha mat hemma), sofia & desperate housewifes
Dagens tråkigaste: sminkade mig assnyggt sen kom jag på att jag behövde duscha
Dagens drog: grany smith äpplen, har ätit 3 redan
Dagens dryck: vatten make my day + te
Dagens humör: seg och glad
Dagens saknad: pengar, lätt. och emil, brukar inte sakna honom när jag nyligen träffat honom :o
Dagens önskning: sommar! det snöade ju fan igår :(
Dagens låt: Cassie - Me and you

Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens roligaste: desperate housewives.
det är inget idag, det är ishockey istället :|

2007-04-10 @ 12:50:16

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback