nöden har ingen lag

alltså, hur jävla skönt är det inte att skita när man är riktigt jävla nödig? ta en tidning, springa in på muggen och låsa dörren om sig. jag skulle fan kunna sitta och skita i en evighet. och att bajs är omoget och någonting man inte bör prata om, är inte ens lite sant. alla gör det! tänk lixom angelina jolie och brad pitt mitt uppe i hetaste ligget, när brad plötsligt måste göra nummer två. hur ursäktar han sig då? "måste lägga en kabel baby". eller vänta, "have to leg a cable, baby" måste det ju bli. heheheh alltså så underbar tanke.

och en annan bra sak som har med bajs att göra är att om du ska träffa någon typ för första gången eller har ett möte som av andra omständigheter känns jävligt nervigt, tänk bara att den personen du kommer möta - också lägger jädrans kablar. jag låvar med å att det kommer gå så mycket bättre! bajsa på, jag skämms inte för nått i alla fall.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback