(påsk)kärring

jävla fruntimmer. retade mig typ till döds på löpsedlarna och va ju tvungen att läsa om eländet "jag vill inte dö som anna nicole smith"... men mmhm what a breakthrough. jag vet fan ingen som kan se så bedrövad ut som hon gör på sina bilder. finns det någon som tycker hon är snygg btw? för då ursäktar jag.. INTE

Bindan

hon är fan 33. vuxen. har precis förstorat sina tuttar ytterligare. ett kilo (!) i varje. dessutom vill hon att det ska införas 30årsgräns på skönhetsoperationer. alltså, som om man kanske inte kan lida för någonting om man är under trettio. eller bli hon personligen avundsjuk på alla 18 åringar som har nya fräschare boobs än vad hon själv har? hon tycker det är sexigt med mycket kuvor och tuttar - mjo det har väll ingen missat... men varför ska man då inte få operera sig förns 30 om man vill ha kurvor? man är ju vuxen när man är 18 och får ta egna beslut. när hon gick i grundskolan va hon "en av killarna", hon piskade dom i allt som hade med idrott att göra och det kunde de ju såklart inte ta. därför kallade de henne för plankan... det har sått djupa spår i tydligen, och hon kan ju inte vara sämre och behålla plankan. för sådant förtroende kan man ju verkligen inte ha.

ja men nu har vi alla sett att du har stora tuttar! inte ens om man suttit instängd i en grotta med en papperspåse över huvudet kan man missat detta!
lilla stumpan vem ska hjälpa dig?


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback