ungjävel

en viss unge på praoen går mig så mycket på nerverna att jag skulle kunna trycka ut ögonvitorna på henne. idag så godkände jag att hon skulle få "intervjua" mig för att lära känna mig. efter att jag svarat ja på frågan "har du någon pojkvän" la hon till: hur många? jag kollade på henne som om hon var dum i huvudet, och hon fattade väll vad som försigick i min hjärna. så då sa hon snabbt: ammen jag menar, du har väll inte bara en kille? jo, sa jag. aha, hur länge har ni varit tillsammans då? fortsatte hon. 16 månader, svarade jag. då kommer ännu en idiotisk fråga: har du pussat honom någon gång? alltså kan någon fatta att den här ungen är 12 år och har inget perspektiv på livet över huvud taget!? jag pratar fortfarande heldre med en hink vatten, om inte en sten..

Kommentarer
Postat av: anonymous

12 år? Jisses. Jag som trodde att du praoade på dagis.

2007-04-02 @ 19:55:16
Postat av: misia

hahaha tyckte det lät gulligt, sen såg jag att hon var 12..... jisses :0


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback