bäst i stockholm

eftersom en del frågar vart vissa butiker ligger, så ska jag göra en lista, där jag listar de affärer jag gillar mest, och varför. självklart langar jag adresser för alla turister :)

adidas concept store - sportiga, skitsnygga och bekväma kläder
sveavägen 21

beyond retro -
ovanliga, personliga  vintagekläder
åsögatan 144 (södermalm) även i zouk-varuhuset på drottninggatan

urban outfitters
- färgglada, udda och roliga kläder
biblioteksgatan 5

judits second hand
- inköparen har en känsla för de finaste vintage kläderna från 60/70-talet
hornsgatan 75

H&M - alla vet ju vad H&M är, men den här är den bästa!
drottninggatan 53

the body shop - skitdyra krämer med jordens dofter. hit går man bara om man vill drömma
drottninggatan 57

Kommentarer
Postat av: Matilda

bra tips!


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback