lycka

(fasen vad pink är snygg. sitter och kollar på hennes turné
som dom visar på svt nu. haha det hade verkligen ingenting
 med vad jag skulle skriva att göra..)




jag känner mig älskad, jag känner mig behövd. jag vaknar och känner att jag finns för en anledning. jag har en pojkvän som lyssnar, förstår och bryr sig om mig. som vet precis när jag behöver en kram, som vet precis vilka ord jag vill höra, som vet precis vem jag är. jag har en bästa vän som jag kan göra allt med, som litar på mig, som jag litar på, som jag kan berätta allt för, som jag värderar högre än allt annat. jag lever i lycka och med folk som uppskattar mig och tycker om mig för den jag är. mitt liv är så jävla bra just nu, och det finns egentligen ingen anledning till att inte skryta.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback