musik uppdatering

var ett tag sen det blev musikuppdaterat känns det som.
i alla fall, nya favoriter - tegan and sara

image390

IN THIS MOMENT
amy winehouse - round midnight
cocorosie - the sea is calm
tegan and sara - and darling
lasse lindh - louise ibland
lars winnerbäck - rusningstrafik
lars winnerbäck - under månen
snook - såpbubblor
kent - du var min armé
kristian anttila - harhjärta
fronda & hamish - livet är en våldtäkt
cat power - empty shell
vapnet - tusen mot en
mika - relax
sigur ros - seaglopur
the attic - i just can't help it
kanye west ft. pharell - number 1
maroon 5 - sunday morning
justice - one minute to midnight
chicks on speed - with miss kitten
black eyed peas - bebot


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig konstig mest för att jag är
jag känner mig sjuk mest för att jag är
jag känner mig farlig mest för att det är det enda som kunnat slita oss isär
<3

2007-08-17 @ 08:05:21

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback