aha!

image523

såhär såg jag ut idag när jag kom hem.
jag ska dra hela historien från början.


för ca 3-4 månader sedan flyttade gubben jansson med sin feta katt och son ut, och in flyttade (vad jag uppfattade det som) en svart man. och sen denna svarta man flyttat in har jag legat sömnlös,till och med lyssnat utanför deras dörr bara för att ljudet där inifrån är helt olidligt. skrik, stön och skratt.

mamma undrade också och jag började helt seriöst tro att det var pimp #1 som flyttat in 2 våningar ned. sen idag när jag gick upp de 47 trappstegen möter jag denna svarta man i hans dörr. med en ca 6 månader baby på armen och en fru som står och viftar med en matslev tätt bakom.

då skrattade jag. högt.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback