det var skönt

VAD ÄR PROBLEMET JÄVLA MELLANMJÖLKSSVERIGE!?!?
alla jävlar som sitter och har vilda disskutioner mellan falukorv och köttbullar i veckorna, de som åker till ikea varje söndag, som jublar när det är fredag och blir självmordsbenägna varje måndag.
det är ni som gör att marie picasso vinner idol! VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ ER MÄNNISKOR!??!?!

säger inte att hon sjunger dåligt, för det gör hon verkligen inte. men hon är ingenting man hänger i granen. inget speciellt. hon är en sångerska, en maria carey, en tina turner. en någonting som redan finns. hennes röst finns redan, och det är det som ni alla jävla supersvenska konsum jävlar inte fattar!

JAG ÄR SÅ ARG ATT NI FÖRSTÅR INTE! gå och dööööööö.

Kommentarer
Postat av: misia

så hon vann :o tycker absolut att amanda borde ha vunnit. men ändå inte, hon kommer bli stor och en idolstämpel hade bara förstört henne. tänkt dig henne sjunga äckligapoplåtar men den grymma rösten, det funkar inte..
hon är så bra så det finns inte, hon kommer säkert flytta till usa och då kommer svenskarna gråta över sitt största misstag. too bad.

Postat av: Clara

Jag tror att Marie är den som skulle klara av att göra en någolunda bra skiva på så kort tid, jag tror däremot att Amanda skulle behöva mer tid. Hey, båda får ändå skivkontrakt. I mina ögon var Amanda bäst.

2007-12-08 @ 11:49:14

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback