screw fejkade modeexperter

jag och mamma disskuterade en sak igår kväll. mode-experter.
ni som följt med länge kanske har märkt att jag inte gillar speciellt många av dom.
inte för att det är något fel på mode, utan för att dessa inte riktigt når fram med sitt budskap.

varför heter mode-experterna ebba von sydow, sofie fahrman och cecilia b johnsson,
när dom endå bara snackar om att kläder uttrycker personlig stil?

om det verkligen, verkligen var så - så skulle typ caroline af ugglas, tomas di leva,
eller peter siepen vara mode-experter. eller hur?



och folk blir upprörda över att detta lät som något magnus någonting har sagt.
det var såhär att min kära moder inledde samtalet om detta och jag har inte sett något program där någon pratar om något sådant. that's the truth. så jävla sämst är jag inte att jag skriver någonting som kommit ifrån någon annans mun. ursäktar om ni tror något annat. puss pussy's

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som stulet från Magnus Betnèrs stand up det där. :)

2007-12-22 @ 21:09:44
Postat av: Ema

haha kanske. mamma snackade om det som jag skrivit om och hon kanske hade sett det :)

Postat av: Malin

Lite synd att du uttrycker dig som om det va du som kom på det och inte Magnus Betnèr. :P Men han har helt rätt.

2007-12-22 @ 21:43:52

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback