tack alla arga bloggare

älskar att folk är riktigt bra på att tillägna hela blogg-inlägg åt kommentarer jag skrivit.
till och med självaste
lisa ägnade mig inlägg med både bild och hundratals av kommentarer.
känner att jag har något gemensamt med alex schulman. kanske har vi mötts i ett tidigare liv,
kanske har vi inte.

men tillbaka till verkligheten. nu är det nästa. folk klarar inte av ärlighet i kommentarer.
den här jävla bloggvärlden är sjuk. jag är inte den som ser ner på andra, genom att skriva hot,
fula glåpord eller andra bara rent taskiga saker.

men en sak jag gör, är att säga vad jag tänker på. inte bra i alla lägen,
men man kan inte vara bra på allt. ärlighet mina vänner, det är det viktigaste.

kom ihåg det.

och alla ema-hatare där ute, jag kräver inte att ni ska älska mig och min personlighet genom att läsa min blogg, det hade varit tragiskt ytligt. men jag skriver mycket heldre en blogg som kommer från hjärtat än att skriva någonting som är fejkat - men som får alla att älska mig.

Kommentarer
Postat av: liisa

lisa va inte ja va? :

Postat av: Anonym

hellre*

2007-12-25 @ 16:43:39
Postat av: J

vilket inlägg kommenterade dom? (;

2007-12-26 @ 18:22:01
URL: http://prostiute.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback