tomt på nyår

aj. aj. sa jag aj?
fick nog en liten släng av mammas magsjuka, så spydde nyligen. och jag går på extra starkt smärtstillande då jag har ont i lungorna igen. desutom har jag migrän! kunde inte mått bättre *host*

ändå har jag lyckats må någorlunda bra för att panik-shoppa på mellandagsrean.
hittade den ultimata partytoppen! (dvs att man kan ha den till annat än party också).
nu har jag alltså en fulländad nyårs-outfit. undrar vart den ska ta vägen på dagen med stort d.
känns klockrent att ha laddat upp till hundra med sprit & partysmink & outfit,
men ingen jävla stans att ta vägen!

nyårslöften 08 får bli no smoking. ska inte dricka heller, men det gör jag ju i princip inte ändå.
nu ska jag begrava min kropp i filtar och täcken i soffan, göra en kanna te och somna.

puss på er

Kommentarer
Postat av: julia

men! din kompis skulle väl ha fest? :o


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback