P3

P3 hade ju sin prisutdelning för någon vecka sedan och jag skulle slänga upp hur jag skulle röstat då, men jag glömde bort det helt och hållet. så det kommer här, lite för sent med never mind. enjoy!

Årets Nykomling
[ ] Asha Ali
[ ] Salem Al Fakir
[ ] I'm From Barcelona
[x] Veronica Maggio
[ ] Sebastian

Årets Manliga Artist
[ ] Darin »Break The News«
[x] Håkan Hellström »Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått«
[ ] Max Peezay »Discokommittén«
[ ] Petter »P«
[ ] Timo Räisänen »I'm Indian«

Årets Låt
[ ] Basshunter »Boten Anna«
[ ] Veronica Maggio »Dumpa mig«
[ ] Mando Diao »Long Before Rock'n'Roll«
[x] Snook »Längst fram i taxin«
[ ] I'm From Barcelona »We're From Barcelona«

Årets Kvinnliga Artist
[x] Marit Bergman »I Think It's A Rainbow«
[ ] Veronica Maggio »Vatten & bröd«
[ ] Lisa Miskovsky »Changes«
[ ] Linda Sundblad »Oh My God«
[ ] Anna Ternheim »Separation Road«

Årets Grupp
[ ] Fibes, Oh Fibes! »Emotional«
[ ] The Knife »Silent Shout«
[ ] Mando Diao »Ode To Ochrasy«
[x] Snook »Är«

Guldmicken - Årets Live
[ ] In Flames
[ ] The Knife
[ ] Mando Diao
[x] Snook
[ ] Anna Ternheim

Kommentarer
Postat av: Emilie

Här är min åsikt:
Salem Al Fakir
Håkan Hellström
Snook "Längst fram i taxin"
Marit Bergman/ Anna Ternheim (kan inte välja!)
The Knife
Guldmicken går nog till Anna Ternheim

2007-03-11 @ 20:36:02

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback