ÖB

idag var det nästan lite vår. bortsett från att det var lite kallt och blåste mycket.
men solen sken typ hela förmiddagen och då får man värsta dåligt samvete att man är inne :( blabla såntdär som morsor tjatar om.

sen var jag duktig och åkte till ÖB! för jag ville ha massa skit
men jag har inga pengar. så mamma gav mig lite så jag kunde köpa det
jag verkligen behövde, så det fick bli billigt.
men vafan det kommer inte skada att leva ÖB några veckor.

har hittat jättemycket fina kläder och så, ska ladda upp lite sen.
får ju pengar snart, eller den 25, och då ska jag köpa massor med kläder
(eller.. lite i alla fall). desutom fick jag och sofia biljetter till regina spektor i mars!
hey, något att se fram emot!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback