tragiskt

jag blir så jävla irriterad. killar är mer ute efter tuttar än hjärna. vilket jävla sammhälle lever vi egentligen i? om man går efter utsidan kanske man missar världsfina tjejer där skönheten kommer först och främst - innifrån. vafan, alla tjejer är olika vilket gör att alla är vackra. och ju mer man kan stå på sig, ju vackrare blir man! en tjej med självsäkerhet är nog det bästa en kille kan få. dom har nog bara inte förstått det än.

men i alla fall, trevliga saker också! idag var jag med sofia, har precit fått cash och jag var in great need of smink och annat skit så vi drog till kista. jag kände mig jättehemsk mot sofia som bara hängde efter och jag vet inte om hon var särskilt road mendans mina pengar försvann (förlåt! (A)). köpte i alla fall:
  • orange linne m. knappar
  • grönt linne
  • vitt jättetunt linne m. knappar bak + knytning fram
  • ögon+bryn-färg (funkade inte, jävla kassa skitsak)
  • jättefint armband
  • solbrillor!
  • foundation
  • puder
nu har jag spenderat hälften på en dag, hum, jag suger när det kommer till cash måste jag erkänna faktiskt. det är synd, finns det typ personliga "rätta ut sina ekonomiska problem"-snubbar? :D

imorgon ska jag se ROSA the movie med familjen. hehe, ska till kista och käka först. blir nog nice. fast är lite tveksam till det här med mamma och pappa måste jag säga. inte bra inte bra people. hoppas bara den är bra, jag ska faktiskt bjuda på att jag var ett stort fan av serien, hihi. så it better be good :>

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback