ebba von sydow

image354

såg igår ett program med ebba von sydow på UR. ebba satt och svarade på frågor angående kläder, mode och pengar.

"Jag tycker trender är viktigt, jag tror inte folk ser allvaret i det."
sen när blev det allvarligt med att klä sig rätt?

"Mitt jobb är att se till att folk köper samma saker som jag har."
du sätter alla mindre åriga med skulder upp till öronen i en rätt så osäker sitts.

här får ni en av anledningarna till varför jag heldre skulle vara fastbunden med sofi fahrman resten av livet, än att över huvud taget ha någonting med den här människan att göra.

Kommentarer
Postat av: Miss

Usch.

Postat av: hanna

Haha vilka otroligt dumma komentarer hon har.

2007-07-09 @ 13:12:41
URL: http://gustafsons.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback