från backlund

sjukaste grejen har nyligen inträffat!!!!
jag hittade precis ett kort jag fått av mina fritidsfröknar när jag slutade på det fritidset i 2an eller 3an.
dom har skrivit hur dom ser en som person, och vad de vill ge en.

"ema.. du är duktig och klok med konstnärliga talanger. ingen skriver snyggare än du.."
"ema.. vi vill ge dig en egen show på tv4 på bästa sändningstid"

och längst bak står det "två backar bockar och tackar" (dom hette backlund i efternamn).

asläskigt. jag målar tavlor och lerar och grejer, och hela livet har jag fått höra hur snyggt jag skriver. jag är med på tv4 gulds reklam. och jag har fått en egen backlund.

Kommentarer
Postat av: anonymous

skriv mer om ditt förflutna, det är alltid intressant

2007-07-26 @ 22:08:05
Postat av: Karolin

reklamen, tyckte väl att jag kände igen dig, :p grymt söt var du iallafall :)

2007-08-16 @ 22:13:33
Postat av: Kajsa

Åh.. det minns jag.. jag fick en häst och en vagn, fylld med coca cola och chips. eh.. *tjock*

2007-08-26 @ 03:12:03

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback