me myself and i

följande saker är jag rätt säker på att ni inte vet om mig:

mina största last är mörk choklad, grönt te och ung c-vitamin passionsfrukt hallon
min pappa kallar mig för emmy-lee-lou och har alltid gjort
jag blir förbannad när någon tar mina saker och lägger tillbaka dom på fel plats
SL är min största fiende! vet inte hur många ggr jag bråkat med människor på SL
jag kan nästan inte gå ut ur en tvålaffär förns jag luktat på allting
jag kan sitta uppe hela nätterna och titta på astråkiga klipp på youtube
min familj äter aldrig frukost tsm eftersom alla vaknar så olika
jag har hittat en gristand i en calzone. har aldrig velat äta pizza sen dess
jag åker nästan aldrig buss eftersom jag kan gå hur långt som helst
jag tycker inte det är kul att gå på grönan, liseberg etc
jag älskar doftljus, rökelser, tvålar, doftoljor, krämer osv
även fast man kan tro att jag är en person som slänger alla mina saker omkring mig,
så städar jag så fort det blir stökigt eller om jag har tråkigt.

kanske kommer på mera later..

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback