säg att du älskar mig

image357

igår hyrde jag och emil "säg att du älskar mig".
var nog den hemskaste och sorligaste film jag någonsin sett.

de flesta vet nog att det handlar om en tjej som blir våldtagen av två killkompisar.
sedan följs detta med lögner, gripande av fel person osv. hon blir smutskastad i skolan och alla snackar skit om henne och tror att hon knullade runt, och inte blev våldtagen. skolan ser kritiskt på att hon har stora blåmärken överallt och misstänker hennes mamma.

i alla fall. jag vågade knappt pussa emil efter filmen för det kändes som han skulle våldta mig. filmen nästan hjärntvättade mig och jag kommer aldrig aldrig aldrig se den igen.

rekomenderar den inte för den är jättehemsk, men rekomenderar den endå för man lärde sig någonting.
(minus för att den var asdåligt filmad. lite dokumentärliknande)

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Ja visst är filmen bra hemsk =/ .. Inte någon höjdare att se så där direkt.. :P ..

Postat av: liiiiiiiiiiisa

ellerhur, den va bara hemskheter. blä

2007-07-25 @ 17:17:04
Postat av: A

personligen tyckte jag att den var riktigt dåligt gjord. (Sättet det var filmat på)

2008-02-26 @ 15:09:53
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback