äckel hus

förlåt att jag inte bloggat idag, men jag har haft så jävla mycket att göra och nu när jag har tid att sitta och nörda mig vid datorn så orkar jag inte. är sjukt trött och jag ska fan gå och lägga mig nu.



en grej jag kan tala om för omgivningen är i alla fall att jag blekte mitt hår för tredje gången sedan igår nyss. lite bättre blev det, tror jag - det har inte torkat än. men grejen är att jag tror inte att jag sköljt ut varken färgen, shampoot eller efterbehandlingen ordentligt. har ju precis flyttat och det är i princip totalstopp i vattenledningarna. och eftersom vi bygger om badrummet för tillfället så har vi ingen dusch så vi spolar ju aldrig mycket vatten på en gång.

i alla fall. det blev ca 10 cm vatten över hela golvet i tvättstugan, ungefär så fötterna täcktes, och pappa förbjöd mig att spola mera vatten. kul - där satt jag med frätande blonderingsmedel i håret och fick inte tvätta bort det. sen åkte pappa iväg till en kompis som är lite pro med stopp i rör och skit, och då smög jag upp i badrummet och försökte få bort allt och tvätta klart håret. men hur stor är ett handfat lixom? anyway, sitter här och tycker faktiskt lite synd om mig själv..

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback