buss

om det är något jag inte gillar är det när folk råglor på en när man åker kommunalt. man känner sig som ett utstirrat offer. om det är något dem undrar, kan dem inte bara fråga då? fan, sverige håller på att gå åt helvette. man kan inte prata med vem som helst för då är man störd och man kan inte le mot någon som tack eller annat för då är man pervers.

men hur många gånger har man inte tänkt fråga vad fan dem glor på? men man gör aldrig det (?)


men det jag vill komma till är, att idag när jag satt på 547an så satt det en tant framför mig som glodde, ibland tittade hon mig rakt i ögonen utan att ta bort blicken. och när hon trodde att jag inte såg, verkligen åksådade hon mig från topp till tå. och fan, jag kände mig inte spec. bekväm så jag frågade högt - rakt ut - vadfan hon glodde på. då gav hon ifrån sig någonting som jag skulle kallat för hästliknande.. skratt? och sa att hon tittat ut genom fönstret. jag kan förstå om folk är blyga och känner sig illa till mods om en främling talar med dem, men vart finns ärligheten?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra gjort fan

2007-03-09 @ 21:31:26

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback