melodifestival

image143

och the ark vann melodifestivalen 2007. rätt tippat och oddsat. personligen ringde jag och mamma och röstade på dem 11 ggr, haha. det var desutom otroligt många bra låtar i år? :o allas var ju bra utom typ tommy nilssons. han fick tydligen 0 röster, bara det säger ju en del. sarah dawn finer blev jag lite småkär i. hon verkar vara en underbar person med stort hjärta och desutom måste hon ha sveriges skönaste röst! måns låt var över förväntningarna - bra. trodde den skulle suga, den hade nog funkat i finalen. anyway, hoppas det går bra för the ark i helsingfors!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag höll på Sebastian Karlsson och The Ark..

Jag tyckte tyvärr att Måns uppträdande/sång var ytlig.

2007-03-11 @ 20:16:44
Postat av: Anonym

du är smartis...

2007-03-11 @ 21:17:36

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback