tack!

guten morgen. är som sagt ledig idag pga utvecklingssamtal, men jag har i morgon :) sitter här med mitt choklad/ingefärs-te som jag köpte på naturapoteket igår. förvånansvärt gott!

det jag vill komma är att allt beröm jag får för min blogg värmer jättemycket! jag får beröm irl och på msn, men kommentarerna har börjat sina ut lite. det är kommentarer och beröm som får en att vilja skriva, så fortsätt med berömmet! tusen tack till alla som uppskattar min blogg och jag lovar att jag inte ska sluta på ett bra tag!
kram tant ema

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du är en superbra bloggare :D
Jag läser dina inlägg varje dag, har inte missat ett enda..

Something to improve: Kommentera tillbaka till oss. Jag brukar ställa frågor och vill gärna ha svar på de. T.ex. Vad heter (idol) Markus nya singel? Vart ligger de bästa second hand butikerna? :)

KRAM

2007-03-22 @ 14:29:53

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback