today

idag vaknade jag med världens illamående. jag försökte äta en macka men hela magen vände på sig. så jag skickade iväg syrran med vendela till dagis och så gick jag och la mig igen. när jag vaknade runt 10 mådde jag bättre och bestämde mig för att endå sticka till praoen. så stack dit endå, cred till mig som pallade.

lena (min handledare på praoen) berättade att hennes lön låg runt 25.500:- i månaden. trodde inte alls lågstadielärare hade så bra lön!? fast det är klart, det har väll ändrats en hel del på sista tiden. lena tipsade mig också om en estetisk skola på lidingö, där beckmans ofta plockar in elever ifrån. ska lätt söka dit!

skitskönt med helg nu i alla fall. men jag har inga planer alls. ska baka med marika imorgon och så vara med michelle på kvällen. men om någon är ledig och har nått att göra så är jag på :D

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback