bör hängas

image279


ändrade planer. vi har bokat om biljetterna för att slippa sitta i london i 10 timmar under mellanlandningen. nu har det minskat till 6. slående. så alltså kommer jag vara back in town runt 15.00 på onsdag istället för 01.30 på tisdag. jävla british airways, kan dom inte bara slänga in ett extraplan så man slipper vänta typ en miljonersdel av sitt liv i äckliga london!? skäms.


men så kommer jag till frågan. hur ska jag klara en 9 timmars flygresa till london utan åksjuketabletter (faktiskt, jag behöver sånna när jag flyger. believe it or not). saker som skulle kunna ersätta dessa älskade piller:

injektioner med nått i röven
giftig svamp
hasch
starka sömnpiller

jag vet bara inte vad jag ska välja

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback