mat!

när jag endå bloggar kan jag ju slänga upp en dagens käk också :D
frukost: whole grain bran cereals, färska jordgubbar, två fullkornsmackor med honungsglaserad kalkon (?)
lunch: fullkornsmacka med chiliskinka på subway, ½ liter vatten
mellanmål: kaffe, banan
middag: amerikanska tacos, ½ liter vatten
under dagen: russin, 3 äpplen, minimorötter, typ smakade 2 matskedar glass av min syrra -.-
motion: gått omkring på swap shop i 2 timmar, gick till och från publix ca 30 min

de nya tesmakerna som inte kommit till sverige än som jag skrev om, dom finns här! ska absolut köpa hem white tea caramel och red tea strawberry och passionsfrukt. sen utöver det ska jag köpa hem asgoda flingor, massa fullkornssaker (typ allting finns i fullkorn här), asgoda no transfat popcorn, och hittar säkert massa annat. gillar usa i can tell you.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback