pengarkris

katastrof! någon måste kunna min bankomatkod, och någon måste ha någon mystisk tillgång till mitt kort. för pengar försvinner spårlös. eller, de har används för saker som inte kunnat vara uppköpt av mig. katastofalt, sa jag ju.

50:- på något café jag inte minns namnet på
det kan inte stämma att jag redan första dagen i sverige saknade svenskt fett och svenskt kaffe så mycket att jag tog både mig själv och min syrra till ett café för att slösa 50:-? jag fikar ju inte ens. kan inte alls varit jag!

7.50:- anthony berg mörk, sockerfri chokladkaka från coop
ärligt talat? coop är för dyrt för en fjortis som lever på barnbidraget (som jag då, med andra ord). hade jag köpt choklad hade det varit på lidl, på sin höjd willys, och av det exklusiva märket ecuador eller.. något ryskt kraffs.

40:- rosor + dekoration från någon blomhandlare.
okej, morsdag i alla ära, men seriiii? mamma skulle kunna få en såndär exklusiv chokladkaka från lidl, eller ett handmålat kort. roser är alldeles för fint för att komma från mig. och dyrt!!!!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback