puke

mjaha, ska tydligen åka hem på tisdag och inte på måndag.
vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt, vill mest av allt hem till emil, sofia och mamma (faktiskt). men samtidigt kommer jag sakna den här barbielägenheten, amerikanska våfflor, alla trevliga personer jag lärt känna, att gå till poolen på morgonen, att gå ut och käka på kvällarna osv. men jag vet ju att det inte är sista gången jag är här, så det känns rätt ok att åka hem, get my point?

btw, har fan fått ha-behov av massa konstiga saker, som inte alls är särskilt mycket ema:
- den fjärde O.C boxen som släppts här nygligen. hallå? en box!? jag brukar bara se avsnitten man kan grina till. typ det sista eller något när någon dör.
- ett paket SVENSKT kaffe, nämligen daim cappuccino. bara det, behöver nog inte förklara.
- en marilyn monroe barbie docka. har kommit på, typ idag, att hon är slående sexig, snygg osv. typ som jag.
- twix choklad. alltså jag längtar hem så jag inte hinner bli fet här. alla reklamer får allt att se så gott ut.
- några avsnitt av the osborne family. fan, jag hatar ju dom äcklena? som bara svär och tror dom är nått.
- en gelatin, så jag kan avrätta mina syskon som är som djur. (okej, det kanske inte hörde till den här listan)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback