jag förblir frisk

jag lever nuförtiden på varmt vatten med riven ingefära, pressad citron & honung.
rena huskuren mot förkylning. det är bara det att jag inte dricker det för förkylning.
jag dricker det för att det är gott. sjukligt gott.

jag som hade planerat att bli döds-sjuk såhär lagom till skolan.
men det blir jag knappast?

jag skulle kunna göra följande:
sluta dricka drycken (EJ TÄNKBART!)
stoppa ner huvudet i en snödriva (finns ingen snö)
åka till närmsta dagis och be ungarna nysa mig i ansiktet (ehm..nej tack)
slicka på tangentborden i skolan (planen var att bli sjuk och slippa skolan).

jag antar att jag får vara frisk.


Kommentarer
Postat av: ellen

lättman lättman! :D

2007-11-19 @ 00:08:46
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: thefrug

haha, livet är hårt :)

2007-11-19 @ 20:03:04
URL: http://thefrug.blogg.se
Postat av: Amandaep

Ska testa denna dryck :D Ska den vara smakrik eller ganska utspädd med vatten ?
xoxo a

2007-11-21 @ 17:55:33
URL: http://amandaep.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback