helg

i fredags slöade jag hemma hos emil. vi åt räkor och kolla på film.
skitskönt för var så jävla trött.

i lördags firade min släkt morfar. typ skitmysigt, hade inte träffat mina kusiner, min morbror osv på hundra år. åt jättegod mat osv. kollade massa bilder från när jag var liten, kollade på vinden och massa mer. sen på kvällen joggade jag med en kompis. stackars mina lungor säger jag bara. men det gick bra.

och idag så var jag med pappa, mamma + mina syrror och en kusin och kollade på tapeter + kakel till huset. vi hittade både och. skitsnygga saker. weird att farsan har smak. sen stack jag till sofia och vi såg stay alive med tina. skitbra, se den! var sådär lagom rädd när jag skulle hem sen..

värd helg.

Kommentarer
Postat av: widstrand

stay alive är skitbra

2007-10-08 @ 19:28:11
Postat av: widstrand

haha så du menar att bara för att jag inte tycker som alla andra så är det fel haha ? amen visst. bara för att alla ba åååååh taack ema nu kan jag bli som dig, och inte jag, så är det fel? egoooo

2007-10-08 @ 21:52:28
Postat av: widstrand

men vaaa, hon kommenterade väl det inlägget? :O och typ olivia med? och alla dom där, ba ååh taackkk jätte braaaa.

im glad they liked it :D

2007-10-09 @ 19:51:39

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback