hey there delilah

jag trycker på play, lutar mig tillbaka och drömmer mig bort.
målar upp en bild om killen i ruffsigt hår, lagom slitna jeans som kan spela gitarr som en gud. han sitter och blickar ut över någon superstor-stad vid ett regnigt fönster. hon har lämnat honom och han måste extraknäcka på något saggigt lunchhak för att få ihop pengar till sin passion. han kanske målar lite tavlor som han säljer billigt för i grund och botten är han konstnär.

sen tar låten slut och man hör emils skratt eka som en rostig såg.
verkligheten gör ont ibland.

Kommentarer
Postat av: widstrand

hey there delilah är så bäst.
jag kan spela den på gitarr haha du kan också lära dig den e lätt :)
yezdan spelade den på gitarr för mig innan han åkte bort i 6 veckor. den beskriver allt så bra så det är liksom hans o min sång. alltså för ossssssss. okej vem bryr sig haha men poängen va att jag håller med att puss på låten

2007-09-15 @ 23:54:06

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback