höstläsning

yey! det är superhöst ute nu. hehe folk kanske har fattat att jag älskar höst <3
allt är så mysigt och hela släkten fyller år så det är en månads party typ, hehe.
anyway, har fått och köpt massvis med böcker som jag ska läsa. så tips kommer här:



systrar i jeans
(läser just nu)


underbar och älskad


hemma hos martina


när lucy sullvian skulle gifta sig


box 21


snabba cash


vildängel

ska försöka skriva om alla, så jävla tråkigt att blogga om böcker, även fast det är roligt att läsa dom.
men skriver väll om de bästa och kortfattat om de mindre bra. 

Kommentarer
Postat av: cess

systrar i jeans är så jävla bra
jag grät i ett år ungefär

2007-09-10 @ 20:02:30
Postat av: amanda

åå ema läs när lucy sullvian skulle gifta sig! den är så himla rolig. skrattade så jag grinade ibland

2008-01-25 @ 21:53:57

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback