lite svar va

shit vad folk påpekade det jag skrev, så får väll förklara mig..

1 månad i florida var det västa jag varit med om
för det första var jag där med min pappa, som jag inte funkar så bra med.
för det andra förföljde min "ex-plastmamma" efter oss dit för att förstöra
och för det tredje hade jag ingen att prata med,
och jag saknade emil, mamma och alla mina kompisar som fan

jag har aldrig ätit en hel tårtbit i hela mitt liv
haha nej inte ens på dagis. för när jag var liten var jag allergisk mot både ägg/laktos.
så då tålde jag inte tårta, och när jag blev äldre så gillade jag det inte.
ingen i hela min familj äter tårta, så det kanske var ärftligt, haha.

och caity, vem du än är. jag är ingen person som tror mig.
det hade ju varit världens idioti att säga att jag hatar såna då, eller hur?
jag är inte alls egoistisk och jag bryr mig alltid om andra i första hand.
och självklart inte tänker jag berätta om min ätstörning offentligt.
det räcker med att jag sa att jag haft ätstörningar,
och det gjorde jag för att jag lärt mig att inte skämmas över det.
och ja, jag kan lägga upp en bild på hela mig någongång - KANSKE

och ja, det är jag med snetoffs och rosa väst i tv4 guld reklamen så here you go:


Kommentarer
Postat av: Mli

du ser proffsig ut i videon ;O

2007-09-22 @ 10:44:33
Postat av: fredrika

omg första gången jag ser den ju :D:D:D
tack för youtube <3<33<3

2007-09-22 @ 22:09:41

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback