Audrey från Spånga

image881
Audrey Tautou är kanske den vackraste kvinnan i världen. Hon ser ut som ett rådjur. Mörka, djupa ögon. Hon är helt fantastisk. Desutom är hennes filmer som från en annan värld. Det spelar ingen roll om själva manuset eller handlingen är kass. Hon lyfter vilken film som helst. Jag skulle vilja att hon bodde i min lägenhet, så vi kunde äta rostbröd och pressa apelsinjuice tillsammans på morgonen. Hon känns som en sån man delar sin morgonstund med. Läser tidningar tills man har trycksvärta upp till tänderna, äter äppelklyftor och dricker kaffekanna efter kaffekanna. Så skulle hon kunna lära mig lite france också. Audrey, vill du bo med mig?


Kommentarer
Postat av: lisa

vilken underbar bild.
Hoppas du haft en fin fredag, kika gärna in på min blogg, KRAMAR! =)


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback