Feels like some kind of rush

image905
Nu är jag tillbaka. Jag har under ett par dagar lyckats med någonting som jag för 1 månad sedan kände att jag aldrig skulle klara av att göra igen. Jag släppte allt. Jag har bara gjort saker utav ren impuls, jag har tyckt att det vart skönt att inte behöva blogga, jag har läst när jag kommit hem, jag har gått upp och tagit promenader när det varit soligt, varje morgon. Och - jag har sovit. Det är en sån lättnad. Som om en tyngd från kroppen försvinner, eller som om någonting bara runnit bort. Jag har bara blundat för all stress som på senaste tiden vänt ut & in på mig.

Jag känner mig nästan lite ny.
Men jag ska inte ljuga. Det är skönt att blogga igen.

Kommentarer
Postat av: mli

Läste i metro att 2 bloggare i USA dött av all stress och press de fick från att blogga. Det kanske ligger någonting i det.

2008-04-12 @ 11:36:43

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback