Great

Fan vad livet är härligt ibland.
Jag fick 9/10 på nationella, MVG. Hade som vanligt intalat mig själv om att det aldrig skulle hända.
Och för varje dag som går inser jag hur mycket jag älskar min skola, min klass, mina lärare.
Måste komma ihåg att köpa ny vattenfast mascara till avslutningen, då står ocean-gråt på listan.

Jag har ju ett litet mission att prova nya mineralvatten-smaker. Provade Jordgubb/Lime Loka idag.
Den var underbar. Fantastisk. Precis som Brämhultsjuicen i samma smak. Mer dryck åt folket.
Nu ska jag umgås med min lover Sofia som kom hem igår natt. So long!

Kommentarer
Postat av: misia

"Måste komma ihåg att köpa ny vattenfast mascara till avslutningen"
hahah lite kul att jag hade med mig det i mitt tal


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback