Borta 7-15 augusti





Igår åt jag amerikanska blåbär som min ekonomi inte gillade, men min själ. Jag stressade runt i Vällingby centrum med Demir, drack dålig latte och snackade skit. Sen bar det av på sminkparty med Erica herself, det var galet trevligt, och efteråt satt vi i Spånga hur länge som helst, åt pistagenötter, drack smoothie och bara lät livet vara.

Nu flyger jag till Umeå med min Prins och stannar där en vecka framåt.
Sen blir det skola igen och en lite bättre blogg förmodligen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: e

erica inte eric... du vet visst...

Postat av: erica

men snutt den där sista bilden var väl inte så nödvändig att lägga ut! haha nåväl. puss :)

2008-08-08 @ 19:56:46
URL: http://ericaskrika.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback