Det bästa man kan få




Jag älskar mitt nya halsbandshänge. Tänk att det kan finnas något som representerar mig så mycket materiellt. Jag kan ha Paris med mig överallt. Låter himlans fint tycker jag.

Idag har jag haft kvalitétstid med Erica. Det finns ingen så bra vän som Erica. Vartenda ord man säger förstår hon så bra, och så är hon alltid rak och säger vad hon tycker. Hon dömmer en inte vilket är fantastiskt. Det är brist på såna människor. Erica är desutom kanske den sötaste jag någonsin skådat. Hon har världens finaste lockar, vilket hon inte förstår, och så har hon världens slätaste hy som skulle göra nästan vem som helst avundsjuk. Hur som helst, hennes utsida speglar verkligen hennes insida. Love you til' death.

Kommentarer
Postat av: erica

tårar i ögonen Ema, tårar

Postat av: e

jag har en sån halsband med... köpte den när jag var i Paris :O

2008-08-06 @ 09:32:23
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: Evelina

Helmumsig hallonbild!:D

2008-08-14 @ 00:33:23
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback