Påverkad


Rarings, I'm home!

Dock har jag spenderat hela kvällen hos Erica som är värd ett gigantiskt grattis på födelsedagen.
Umeå var underbart. Eller, jag kanske tar i lite, men det var skönt. Mysigt, väldigt norrländskt och kärleksfullt. Jag har ätit galet mycket tunnbröd och fiskat ungefär lika mycket på en vecka som under hela min livstid.

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva någonting nu, jag vill bara somna i min egna säng,
sova så länge jag vill, och sedan äta havregrynsgröt till frukost (för det har jag inte fått på 1 hel vecka!)
Imorgon lovar jag bilder och en lite intressantare blogg.

(Ät inte banan, det blir jucka på tänderna)

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej, jag söker modeller till ett projekt, är du intresserad?



Kika in i min blogg!



Ha en trevlig natt!


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback