Yrla Virvla Virvelflicka










Umeå var så himla fint. Det är så skönt att åka bort från staden ett tag och återhämta sig och bara vara. Speciellt när man har sin Prins med sig. Vi har kollat på massvis av Ebba & Didrik, cyklat på rostiga cyklar utan växel, ätit massvi med tunnbröd och mat i allmänhet, bakat scones, blåbärskaka och kanelbullar, haft vinylkväll, promenerat till havet, ritat elefanter, spelat värdelösa kortspel, fiskat nästan varje dag, paddlat kanot, spelat golf, läst gamla tidningar och bara legat och pillat i varandras hår och tyckt att vi är bäst i världen. För det tycker man när man är i skogen ute i Umeå och det inte finns några andra än vi.

Jag måste köpa en gramofon. Måste. Ha. En. En trattgramofon. Och så ska jag ha världens största vinylsamling. Jag var nära på att köpa flera stycken vinyler igår, fast jag inte ens har någon spelare än. Men det kliar verkligen i fingrarna ska ni veta.

Appropå allt och inget så älskar jag Emil sanslöst mycket. Värt att nämnas.

Kommentarer
Postat av: mli

Himla fina bilder! Jag gillar de!

2008-08-17 @ 19:46:11

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback