From the bottom of my heart

För alla nya läsare, flickor som pojkar, här kommer de lite personligare delarna ur mitt arkiv, som gör att ni kanske lär känna mig en aning bättre.


Mina texter är självklart alltid baserade på mina egna tankar och fantasinät, och den
här texten tycker jag presenterar mig väl, ord för ord. Den här är kanske lite sådär slarvigt, charmigt ihopslängd, men ändå läsvärd, självklart också om mig. Sen finns det ett arkiv som består av vävda meningar, noga uttänkta fraser och upprörda åsikter, som till exempel om hur mycket jag älskar analysera människor av olika slag. Eller hur jag ständigt går omkring och drömmer om saker och ting, för att göra gråa dagar lite mer färgglada!

Här kan man läsa en mils lång, välskriven och kärleksfull förklaring till Min Prins.
.. och självklart ska ni få våran 3 årstext i repris. För den tycker jag är lite extra speciell.

Min mamma & min syster är de viktigaste i mitt liv. De är båda två fantastiska människor, som gjort mig till jag. Min mamma, hon är klok som en bok och jag ser upp till henne för att hon är stark som en klippa. Jag är en riktig familjeprioriterare, och jag värderar min kvalitétstid med mormor & morfar högre än allt annat. Även min farmor hade en stor plats i min lilla atmosfär och jag är säker på att hon vakar över mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :) är du sugen på en ny bloggdesign? isåfall tycker jag att du ska kika in hos mig. Just nu lottar jag ut en gratis, har en auktion och tar emot beställningnar. Kika in :)

Postat av: Emilia

åh ska läsa!:)

2008-12-19 @ 19:07:57
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: S O L I N

Jättesöt bild, i like =)

2008-12-19 @ 22:38:42
URL: http://ssolin.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback