ema leker kulturell

harry potter har jag aldrig förstått mig på. han är inte mer flashig än någon annan
bok-karraktär bara för att han har en pinne att vifta med och ett ärr i pannan.

göta kanal vet jag knappt vad det är.
dock vet jag att det är hysteri över barack obama i världen nu,
för han ska kanske bli president i usa fast han är - hör och häpna - svart!
oj så spännande.

gossip girl ska ju tydligen bli det nya OC. det är sorligt. orkar inte ens kommentera.

bandy & bandy VM vet jag dock inte så mycket om. jag är inte så intresserad av sport.
möjligen sex. men jag tror inte det finns sex VM. om det gör det ska jag anmäla mig.

och nu undrar ni varför jag sitter och pratar om världen. det undrar jag också.
men jag har nyligen sett att harry potter, göta kanal, barack obama,
gossip girl, bandy & bandy vm är de mest aktuella orden på bloggar just nu.

jag ska lixom försöka slå något slags läsarrekord idag. wish me luck

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback