Horoskop

Horoskop
Period: Mars

Skorpionen
Du behöver hitta nya vägar att uttrycka dig på och samtidigt hitta tillbaka till livsglädjen
och lekfullheten. Krav & plikter har gjort dig nedtygnd och begränsat ditt liv.
Det är dags för en nystart i din personliga utveckling. Du behöver inse hur du förhåller dig
till en av dina relationer och bestämma dig för hur du vill ha det. Du kan göra små justeringar,
eller förändra allt radikalt. Tänk noga igenom situationen innan du fattar ett avgörande beslut.

Nu blir jag lite rädd. Kan ett horoskop stämma såhär bra?
Är det någon som bevakar mig? Är det min mamma som skriver horoskopen?
Kanske är det så att det är kameror installerade i hela min omgivning? Hjälp.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback