I love my guys

image736
Pojkar. Killar. Män. Det är det bästa som finns. Jag har fina minnen med så många olika.
Känner att jag vill skrika till hela världen att jag minsann haft de finaste tiderna med massvis med pojkar.
Nu menar jag i vänskaplig väg.

En pojke hade rådjursögon. Dom var stora, bruna och det lixom brände i hjärtat varenda gång han tittade på mig. Han var kär i mig. Jag var naiv, och defentivit inte kär i honom. Vi gick på oändligt många promenader, pratade hela nätterna, träffades på mitten och blandade saftdrinkar. Jag minns mest när vi låg på en gräsmatta i förorten och han bad mig titta upp i himelen. Ser du sa han, man tittar in i oändligheten, precis som man gör i dina ögon.

Det fanns en som hade världens finaste näsa. Det tyckte jag i alla fall. Den var rak men ändå sne. Han var så sorgsen och jag ville verkligen göra honom glad igen. Ibland tror jag nog att jag hade motsatt inverkan i slutet, men det är en annan historia. Vi pallade äpplen, gömde oss under ett parasoll på en gubbes tomt för att slippa undan regnet, vi satt på tågstationen och missade tåg efter tåg bara för att vi pratade, vi låg i min säng och tittade upp i taket & bara lyssnade till varandras andetag. Vi pratade mycket om livet, och så drack vi chokladkaffe.

Sen var det han som var fin på väldigt många sätt, ytligt vis. Jag vet inte riktigt varför jag var så dum men jag föll väll för det jag trodde att jag aldrig skulle falla för. Vi gick kilometer efter kilometer, joggade, såg skitfilmer, kittlade varandra, disskuterade musik och satt på en brygga på säkert den kallaste kvällen på hela året och snackade om bästföre-kärlekar. På nått sätt blev kvällen varm. Jag saknar den här personen väldigt ofta, varför vet jag inte. Men han lärde mig någonting.

Och den bästa av dom alla. Fast nu pratar vi inte vänskap längre utan kärlek. Vi har cyklat vilse i skogen, haft picknick brevid tågstationen, grillat bananer på en engångsgrill, legat och tittat på stjärnor på valborgsmässoafton, kysst varandra under vattenytan, brottats i snön, bråkat i skidliftar, legat under täcket och viskat fina saker till varandra, vaknat vid varandras sida, duschat i oändligheter, trängts i en hängmatta, sovit på studsmattan, sett skräckfilmer, tagit morgoncigg, rullat upp, pratat om allt & inget, döpt våra framtida barn, haft kuddkrig, gått barfota genom hela jakobsberg, fikat i skogen i december, legat under julgranar utomhus, och jag skulle kunna fortsätta i en oändlighet. Hoppas vi fortsätter i en oändlighet också.

Alla tjejer måste börja uppskatta killar mer. Dom är fina. På många sätt.
Det var bara det jag ville komma fram till.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback