Let's Dance issues

Jävlar vilken känsla det var att lämna skolan imorse. Jag kände mig fri.
Solen sken, jag hade vårkläder & allt som saknades var lite Lykke Li i lurarna.
Så till min förvåning. Mitt PSP är urladdat. HELVETTE. Det händer aldrig. Varför just nu?
Helt plötsligt kändes allt lika jävla hopplöst som det gjorde imorse.

Men The voice i mobilen fick bli min räddning.

Till min mindre förvåning var hon den där dans-Cissi från Let's dance där med sin snubbe.
Inte brottar-snubben alltså, utan snubben hon dansade med i år. Hänger ni med? Bra.
För det första är hennes röst helt jävla grotesk. Den lixom skär i öronen.
För det andra storbölade hon när dom röstades ut i fredags. Pinsamt. Verkligen.

Så trodde jag självklart att hon skulle bortförklara sig på något härligt sätt.
Typ att hon hade PMS och alla känslor var på topp så hon kunde inte ro för det.
Men istället så sätter hon igång i flera minuter och maler på om hur sorligt, hemskt & förfärligt det var
att bli utröstade. Hon hade ju satt ribban så jävla högt!

Vad är grejen med det? Att grina när man åker ut ur Let's dance som bara russin & medelålders kvinnor
sitter och kollar på (jag borträknad). Man kan väll inte helt seriöst tycka synd om sig själv då?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback